Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 103
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Середа, 26.09.2018, 01:09

 

Тракторист-машиніст с/г виробництва

(категорії "А1", "A2", "В1");

   Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування (3 розряд);

   Водій автотранспортних засобів  (категорія «С1»). 

Протягом існування навчального закладу  трактористів – машиністів широкого профілю  було випущено   більше як 4000 чоловік, трактористів – машиністів ІІІ класу більше 12000 чоловік.Тому, на базі училища з професією – тракторист – машиніст (широким профілем з умінням виконувати  роботу слюсаря – ремонтника і водієм автомобіля) строком навчання 1, 2, 3 роки (нині ДНЗ «АПАЛ») було в подальшому перейменована  вирішено в 2004 році відкрити нову кваліфікаційну робітничу професію «Тракторист  - машиніст сільськогосподарського виробництва, слюсар – ремонтник, водії автотранспортних засобів категорії «С»».

«МЕХАНІЗАТОР – ВЧОРА, СЬОГОДНІ, ЗАВТРА»

Протягом усієї історії цивілізації люди дбали про удосконалення  конструкції механізмів , використання  відповідних матеріалів для ї виготовлення.

Першими знаряддями для ручного обробітку ґрунту, які виготовлялися  з дерева та каміння були примітивні інструменти. Пізніше з’явилися серп, граблі, ціп, коса, лопата. Застосування цих знарядь потребувало від людей значних фізичних зусиль. Тому для полегшення  своєї праці та підвищення її продуктивності людина почала  використовувати для виконання польових робіт  домашніх тварин:

Коней, волів. Змінилися відповідно знаряддя – з’явилися борони, плуги, а пізніше й сівалки, жниварки. У XIX ст.. на зміну тяговій силі тварин прийшов трактор. З його появою були сконструйовані  нові сільськогосподарські  машини, що приводяться  в дію за допомогою механічної  енергії.

 

   В  ДНЗ «АПАЛ»  для вивчення загально технічних предметів є кабінети та лабораторії .

 

Кабінет «Трактори»

вивчаються трактори всіх модифікацій, систем складових частин машин, зборочних одиниць, призначення, положення та закріплення, правила технічного обслуговування.

В кабінеті є в наявності діючи моделі, макети, демонструються кінофільми. Для всіх вузлів є плакати в розрізах.

 

Кабінет «Сільськогосподарські машини»

на теоретичних зайняттях використовуються деталі, зборочні одиниці, макети, плакати. Також демонструються кінофільми, діафільми по найбільш складним темам. В процесі вивчення учбового матеріалу систематично залучаються учні до самостійної роботи з научно-технічною і довідковою літературою. Сільськогосподарська техніка, випускаєма нашою промисловістю, постійно удоскодоналюється. Для її ефективного використання майбутні механізатори повинні добре знати конструктивні пристрої машин та процес їх роботи, вміти правильно настроювати робочі органи і механізми на оптимальний режим з врахуванням змінюючи умов і стану обробляємого матеріалу. Придбання таких знань допомагає учням в оволодінні предметом «Сільськогосподарські машини».

 

Кабінет «Комплексна система технічного обслуговування сільськогосподарської техніки»

В кабінеті є в наявності натуральні зразки матеріалів, також вимірювальні та контрольні прибори з діагностування машин. На уроках СТО для вивчення матеріалу учні повинні знати сутність основних понять: технічне обслуговування, діагностування, ремонт, обкатка, види технічного обслуговування та ремонту; порядок проведення періодичних технічних обслуговувань; основні засоби технічного обслуговування машин; загальні поняття з планування, контролю та обліку технічного обслуговування.

Кабінет «Охорона праці»

В кабінеті є стенди по галузям сільського господарства, працюючі комп’ютери.

 
 

Кабінет «Правила дорожнього руху»

 

В кабінеті є в наявності стенди:

-загальні положення, загальні обов’язки водія, переходів та пасажирів.

- Плакати: дорожні знаки.

- Діючи моделі – світлофори.

В кабінеті є комп’ютери, на яких встановлена навчальна програма з вивчення правил дорожнього руху, також контрольні питання до державної атестації

Лабораторія Автомобілі

На уроках виробничого навчання в лабораторіях проводиться розглядаються: - розбір складних частин машин або зборочних одиниць; - вивчення взаємодії деталів, умов роботи складових частин і зборочних одиниць; - вивчення експлуатаційних і технологічних регуліровок, технологічних схем роботи; вивчення змісту технічного обслуговування для забезпечення нормальної роботи зборочних одиниць в процесі їх експлуатації.

Лабораторія «Сільськогосподарські машини»

в якій встановлені діючі і робочі сільськогосподарські машини, вузли по комбайну «ДОН». Мета уроків виробничого навчання – оволодіння учнями навичками з зборки та розборки, регулювання та підготовки сільськогосподарських машин до роботи. В ліцеї є автотракторний парк для зберігання с/г та обладнання. В автотракторному парку майстри виробничого навчання з індивідуального водіння проводять практичні заняття. Учбовий полігон для вивчення водінню тракторів, автомобілів і комбайнів.

 

 
 
 

Copyright MyCorp © 2018Конструктор сайтів - uCoz