Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 104
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

П`ятниця, 14.12.2018, 07:28

Робота педагогічного колективу ДНЗ «Арцизький професійний аграрний ліцей» над проблемою

 

 «Впровадження сучасних педагогічних технологій  в навчально-виховний процес та формування особистості, здатної до самоосвіти, саморозвитку і самовдосконаленню».

Протягом останніх років колектив ліцею працює над цією проблемою. Реалізація навчально-виховного процесу може бути ефективною лише за умови поповнення форм і методів здійснення навчального і виховного процесу. У зв’язку з тим, що більшість базових підприємств ліцею використовують інноваційні технології та новітню техніку виникає проблема підготовки висококваліфікованих робітничих кадрів для роботи на сучасній техніці. Осмислення проблеми формування висококваліфікованого працівника неможливе без вивчення й втілення у навчально-виробничий процес інноваційних технологій. Успіх навчально-виробничого процесу, ефективність кожного уроку залежить від викладача, майстра, їх рівня підготовленості, кваліфікації, професійних вмінь та навичок. Для вирішення цієї проблеми протягом року в ліцеї були організовані курси для викладачів і майстрів в/н з вивчення інформаційних технологій.

Проблема інноваційних педагогічних технологій є однією з найбільш актуальних в системі сучасної освіти.

Знання та використання основ педагогічних інновацій робить ліцей  більш конкурентоздатним в умовах ринку.

Сприяють впровадженню інноваційних технологій в навчально-виробничий  процес, згідно вимог ринку праці:

  • попит на професії «оператор комп’ютерного набору», «конторський (офісний) службовець (бухгалтерія)», «електромонтер», «кухар» , «офіціант», «тракторист-машиніст»;
  • науково-технічний прогрес;
  • розвиток пізнавального інтересу до обраної професії.

Творча атмосфера, в якій працює колектив ліцею, відвідування уроків, постійний діловий контакт з колегами, робота у творчій співдружності - все це стимулює пошук нових методів і форм роботи , вивчення науково методичної літератури, психології. Для того, щоб створити в групі атмосферу доброзичливості, відкритості, успіху, творчості, бажання вчитися й отримувати задоволення від самого процесу навчання викладачі і майстри виробничого навчання намагаються постійно застосовувати інноваційні технології.

Найбільш ефективними є підходи , які направлені на те, щоб залучати учнів до активності. Педагогічні форми і методи, які використовують викладачі і майстри включають у себе спільну групову роботу, дебати, рольові ігри, дискусії, індивідуальні й групові творчі роботи, використання комп’ютерних технологій та інші.

Викладачі ліцею використовують на уроках такі методи, як робота в парах, проведення бінарних уроків, індивідуальний підхід, пізнавальної суперечки, рольові ігри, метод «пошук інформації».          

Для вирішення цієї проблеми ліцей має у своєму розпорядженні комп’ютерний комплекс з 16 навчальних ПК і сервером, які об’єднані в локальну мережу. Комплекс має доступ до мережі Інтернет. Окрім комп’ютерного класу в ліцеї протягом двох років проведено комп’ютеризацію слідуючих кабінетів: «Правила дорожнього руху», «Інформаційні технології», «Хімія», «Бухгалтерський облік», «Діловодство», «Трактори», «Технологія приготування їжі», «Спецтехнологія».  Використання та подальше впровадження таких технологій вимагає достатньої кількості професіоналів. Комп’ютерна техніка на даний час досягла в своєму розвитку настільки високого рівня, що перетворилася в одну з важливих сторін оточуючої людину дійсності. У наш час бурхливого росту інформаційних технологій виникає потреба у великій кількості людей з умінням працювати на комп’ютерній техніці. Це вміння і знання значно підвищують культуру праці, її продуктивність у багатьох сферах діяльності людини.

Оператор комп’ютерного набору повинен уміти не тільки працювати на локальному комп’ютері, а й проводити монтаж та налагодження комп’ютерних мереж. В училищі для цього змонтована локальна мережа, що охоплює комп’ютери в двох лабораторіях. Локальна мережа училища забезпечує роботу в Інтернеті на всіх робочих місцях учнів і співробітників. Створений внутрішньоліцейний Інтернет – сайт, на якому розміщено  значну  кількість документації, літератури, розважальної інформації. Мережеві технології використовуються для спілкування учнів та проведенні тестів з виставленням оцінок.

Встановлене  комп’ютерне обладнання, робочі місця учнів відповідають усім правилам техніки безпеки. Постійно  удосконалюються мережеві технології.

Для навчання учнів, які здобувають професію «Електромонтер», застосовуються спеціально розроблені комп’ютерні програми, що дозволяють швидко і досить об’єктивно проводити тематичне оцінювання учнів. У зв’язку з тим, що молодь, що вчиться, виявляє цікавість, прагне до всіх інновацій (комп’ютер, мобільні телефони, Інтернет), виявилось, відповіді на комп’ютерах викликають велику активність. Тому надалі, буде  охоплено велику кількість матеріалу і буде проводитися  робота із створенням тестів по різних темах.          

             За сприяння методичних  комісій були придбані і широко використовуються програми, що імітують проведення лабораторних робіт. Зовсім по іншому сприймається матеріал, коли він зрозумілий не тільки теоретично, але його було побачено наочно на лабораторному столі.  Вся ця, проведена робота виховує у учнів добросовісне відношення до предметів і розвиває пізнавальну активність, покращує активність учнів на уроках.

            

             В цьому навчальному році всі викладачі продовжують оновлювати свої знання з робочим пакетом Microsoft Office – 2010.

            

             На уроках з предметів «Бухгалтерський облік», «Основи економічного аналізу», «Діловодство та управлінська документація», «Комп’ютеризація облікової інформації», «Інформаційні технології», «Виробниче навчання» учні отримують навики логічного мислення, відбувається інтенсифікація навчального процесу. Учні знайомляться з програмою «1С: Бухгалтерія 8.0», вирішують завдання до цих предметів.

 


Copyright MyCorp © 2018Конструктор сайтів - uCoz